SHIPPING AND RETURNS

ONLINE AANKOPEN RETOUREN

Indien u uw bestelling wilt retourneren, gelieve een mailtje te sturen naar be.jewels@hotmail.com met onderstaande gegevens:

Onderwerp: RETOUR + Bestellingsnummer

- Voornaam en achternaam

- Bestellingsnummer

- Uw rekeningnummer waarop het geld moet worden teruggestort

- Artikel dat u wilt retourneren 

- Reden van retour

Wanneer u alles correct hebt doorgegeven storten wij het geld terug binnen de 14dagen.

De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen.

Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van uw zending, dit binnen de 24uur.

Onze retourgegevens zijn terug te vinden op de voorkant van de verpakking of op onze website.


Hoe stuur je precies terug vanuit BELGIË?

- Maak via deze link uw retourticket aan

https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail

- U kiest voor bestemming van het pakje : "Adres".

- Vul alle nodige informatie in.

- Druk uw retourlabel af , en kleef het op uw retourzending.

- Breng uw pakje binnen bij het postkantoor.

- U houdt het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen.

RETOURADRES VANUIT BELGIË

BeJewels, Valeer Ollivierstraat 15 8800 Rumbeke

 

Hoe stuur je precies terug vanuit NEDERLAND?

- Maak via deze link uw retourticket aan

https://www.postnl.nl/

- U kiest voor bestemming van het pakje : "Adres".

- Vul alle nodige informatie in.

- Druk uw retourlabel af , en kleef het op uw retourzending.

- Breng uw pakje binnen bij het postkantoor.

- U houdt het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen.

RETOURADRES VANUIT NEDERLAND

BeJewels, Valeer Ollivierstraat 15 
8800, Rumbeke

Woon je in de buurt van Rumbeke? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen. Wanneer je je retour terug brengt in de winkel, krijg je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.

Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

Uw pakje komt bij ons aan.

Wij verwerken alle pakjes binnen de 7-10 werkdagen.

U krijgt hier dan een e-mail van.

Daarna hebben wij 14 dagen de tijd om u geld terug te storten. Staat het geld na 14 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan te contacteren via e-mail be.jewels@hotmail.com

Wanneer u uw order hebt afgerond met VISA of MASTERCARD dan storten wij hier geen geld op terug. Wij storten steeds het geld terug op een gewone bankkaart.

Heb je verdere vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

+32 472 52 98 58

be.jewels@hotmail.com

SALES

Aankopen die je hebt kunnen kopen met korting : SALES. Deze artikelen nemen wij niet terug. En kan je ook niet retourneren per post. Wanneer deze artikelen toch terug gestuurd worden; storten wij geen geld terug.

WINKEL AANKOPEN

Item(s) die in de winkel werden aangekocht kun je binnen 5 dagen terug brengen naar de winkel.

MET OP VERTOON VAN HET KASTICKET.

Zonder de aankoopbon nemen wij niets terug. Het artikel moet in dezelfde staat zijn zoals je het hebt aangekocht bij ons in de winkel. Wij controleren elk item vooraleer we deze verkopen.

Ook het label moet nog bevestigd zijn aan het artikel. Wanneer deze er van is, nemen wij dit artikel niet in retour.



-------------------------------------------------------------------------------------ENGLISH



ONLINE PURCHASES RETURN

If you would like to return your order, please send an email to be.jewels@hotmail.com with the information below:

Subject: RETURN + Order number

- First name and surname

- Order number

- Your account number to which the money should be transferred

- Article you want to return

- Reason of return

When you have given us the correct information we will refund your money within 14 days.

The return costs are always for your own account, if you have received the item in perfect condition.

If this is not the case please contact us immediately after receiving your shipment, this within 24 hours.

Our return information can be found on the front of the package or on our website.


How exactly do you send back from BELGIUM?

- Create your return ticket via this link

https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail

- You choose for the destination of the parcel : "Address".

- Fill in all necessary information.

- Print your return label and stick it on your return parcel.

- Bring your parcel in to the post office.

- You will keep the ticket with the tracking number until when your package arrived to us properly.

RETURN ADDRESS FROM BELGIUM

BeJewels, Valeer Ollivierstraat 15 8800 Rumbeke


How to send back from the netherlands?

- Create your return ticket via this link

https://www.postnl.nl/

- You choose for the destination of the parcel : "Address".

- Fill in all necessary information.

- Print your return label , and stick it on your return shipment.

- Bring your parcel in to the post office.

- You will keep the ticket with the tracking number until when your package has arrived to us properly.

RETURN ADDRESS FROM THE NETHERLANDS

BeJewels, Valeer Ollivierstraat 15 8800, Rumbeke


Do you live in the Rumbeke area? You can also return your online purchases. When you bring your return in the store, you will get the amount refunded to your account within 14 days.

What happens after you have sent your package back to us?

Your parcel arrives at our shop.

We process all parcels within 7-10 working days.

You will receive an e-mail of this.

After that we have 14 days to refund your money. Is the money still not in your account after 14 days? Please contact us via e-mail be.jewels@hotmail.com

When you have completed your order with VISA or MASTERCARD we do not refund your money. We always refund the money to an ordinary bank card.

Do you have any further questions? Do not hesitate to contact us.

+32 472 52 98 58

be.jewels@hotmail.com

SALES

Purchases you have been able to buy at a discount: SALES. We do not take back these articles. And you can not return by post. When these items are returned anyway; we do not refund any money.

SHOP SALES

Item(s) purchased in the store can be returned within 5 days to the store.

WITH PRESENTATION OF THE RECEIPT.

Without the purchase receipt we will not take back anything. The item must be in the same condition as you purchased it from us in the store. We check each item before selling it.

Also the label must still be attached to the item. If it is missing, we will not take this item back.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin